10 Skills die moeders van jongens beheersen - Me-to-We

De kwaliteiten van Boy liggen in het naar boven halen van het beste in zowel de opdrachtgever als de fotograaf. Boy gebruikt zijn eigenzinnige foto's om het soort inhoud te bestuderen en maakt vervolgens voor elke foto persoonlijk creatief. Zijn foto's hebben realisme, maar ontkiemen ook van stijl en kunnen meer dan gewone kijkers trekken.

De fotoshoots voor Boy's kledinglijn zijn meestal persoonlijker, aangezien hij meestal in het midden van nergens is, misschien op het bedrijf van een vriend of soms op het strand. Zijn mode is ofwel bedoeld om persoonlijk te worden gezien, of online te zien, of beide. Zijn foto's worden op online portfolio's geplaatst, waar ze door duizenden mensen kunnen worden bekeken.

Maak een reis naar Information Technology Services, Inc., (IES) en bekijk de wereld door de ogen van een fotograaf van wereldklasse met een avontuurlijke geest. Je zult zien en leren en deel uitmaken van een snelgroeiend, zeer geavanceerd bedrijf met het potentieel om meer dan 6.000 mensen in dienst te nemen. Daarnaast kunnen dagelijkse reistijden van 15 minuten of minder een mogelijkheid zijn, evenals fulltime, parttime, tijdelijke en seizoensmedewerkers. Misschien ontdek je wat het betekent om een ​​"gestileerd imago" te hebben in modetijdschriften en om op de cover te staan ​​van de beautyafdeling van een grote retailer.

Elk jaar maken duizenden mensen reizende foto's van zichzelf terwijl ze door een straat lopen of op een bagagekarretje op een luchthaven zitten. Mensen beginnen te begrijpen dat een salaris een noodzaak is, evenals een investering in hun toekomst. Misschien werk je voor een bedrijf, woon je in een wonderland en krijg je $ 35.000 per jaar betaald voor een baan die maar een paar weken per jaar is.

Je toekomst kan overal zijn waar je heen wilt. Het is allemaal aan jou! Als je het je kunt voorstellen, kun je het waarmaken. Ik luisterde naar Sports Radio 88.9 en rapporteerde met spijt over hun verlies van een populaire lijnwachter en de collega die medisch uit de wedstrijd wordt gehaald na een ernstige blessure. Het is onbeschrijfelijk triest. Hij werkte een aantal jaren in het stadion en kwam altijd met een glimlach op zijn gezicht naar zijn werk. Hij was een tackle football-speler en een scouturologist. Daar zal hij tijdens het spel voor altijd aan herinnerd worden.

Er zijn veel andere atleten die ook vrij nemen, of het nu voor een half jaar of een heel jaar is. Het is geheel aan hen. Het is hun keuze. Maar één ding is zeker, het is niet de tijd die wegkomt om iets leuks te doen. Het is tijd om terug te keren en de normale activiteit van het leven te hervatten. Het leven is te kort om ongelukkig te zijn.

Of je nu een rookie bent, een langdurige blessure hebt of zelfs met pensioen bent, profiteer van de vrije tijd en zie hoe je gewone, gewone dag is veranderd. Ben je stil omdat je te bang bent? Hoe komt het dat het gras altijd groener is aan de andere kant van het hek? De reden is dat mensen normaal gesproken ongelukkig zijn in hun werk en dat ze elke dag een derde van de tijd dat ze wakker zijn ongelukkig zijn. Je hebt maar een derde van die tijd om een ​​wezenlijke verandering in je leven aan te brengen. En mensen die van baan veranderen en significante veranderingen in hun leven aanbrengen, zijn gelukkiger dan mensen die gewoon hetzelfde werk doen en hetzelfde doen.

Categories: Fotograaf